Repo vylepšuje mechaniku Overcharge a škálování obtížnosti

Repo se po nedávném testování rozhodlo upravit novou mechaniku Overcharge, která hráče penalizuje za uchopení monster, aby se aktivovala až po dosažení 10 úrovní hraní. Tato změna vychází z připomínek komunity v rámci otevřené bety.
Vývojáři ze studia semiwork ve svém prohlášení poděkovali za zpětnou vazbu a potvrdili, že Overcharge se nyní naplno projeví až po určitém postupu, čímž se více vyrovnává s progresí hráčů a zabraňuje předčasnému trestání.
S touto úpravou souvisí i zavedení systému postupného škálování obtížnosti – každých 10 úrovní přibude do hry nová výzva, která udrží napětí a pocit nejistoty při spolupráci s přáteli.
Beta verze také představuje řadu dalších vylepšení kvality života. Hráči mají k dispozici server region picker, zcela novou mapu a dokonce duck bucket, který vám umožní schovat obtížného kachenka pod kýbl.
Chcete-li se přidat k testování, stačí si stáhnout otevřenou betu na Steamu, kde je Repo momentálně k mání za 10 USD. Pusťte se do spolupráce s přáteli a objevte, co dalšího chystají vývojáři ve hře, která neustále roste s vaší úrovní.
