Microsoft potvrzuje velké plány pro budoucnost Halo

Microsoft již delší dobu pracuje na nových projektech ze světa Halo, které vývojáři staví v prostředí Unreal Engine. Během loňského Halo šampionátu odhalili pod názvem Project Foundry, že převod kódu do Unreal Enginu je realitou. Současně bylo studio 343 Industries přejmenováno na Halo Studios, což naznačilo širší rebranding a novou éru franchise.
Speciální ukázka nazvaná A New Dawn předvedla sílu Unreal Engine 5 a nastínila, jak by mohly vypadat nadcházející tituly v rámci Halo. Trailer zaujal fanoušky pokročilou grafikou, dynamickými efekty a dosud nevídanými možnostmi pro tvorbu rozsáhlých sci-fi světů.
Podle nedávného příspěvku na blogu Halo Studios se chystá další, tentokrát plnohodnotné odhalení. Jeden z vývojářů uvedl: „Pro nás byl A New Dawn jen začátek a na letošním HaloWC se těšíme na pokračování. Spekulace jsou vždy zábavné, ale pokud chcete oficiální informace o tom, na čem Halo Studios pracuje, neměli byste si nechat ujít letošní mistrovství světa Halo.“
Letošní akce HaloWC proběhne od 24. do 26. října v Seattlu a přislíbí novinky, které změní podobu celé série. Fanoušci sci-fi stříleček tak mohou očekávat nejen napínavé zápasy, ale také zásadní oznámení o budoucnosti svého oblíbeného vesmíru.
