EA chce s novým Battlefieldem oslovit 100 milionů hráčů: ambiciózní cíl nebo nereálný plán?

Chystaný nový Battlefield se stává středem pozornosti nejen kvůli uniklým záběrům z alfa verze, ale také kvůli spekulacím o vývoji, které pronikly na veřejnost. Podle informací od bývalých i současných zaměstnanců studia DICE má mít hra rozpočet přesahující 400 milionů dolarů, což z ní činí dosud nejdražší díl série. Společnost Electronic Arts zároveň údajně plánuje přilákat až 100 milionů hráčů, což je ve srovnání s předchozími tituly jako Battlefield 1 či Battlefield 2042, které dosáhly na 20–30 milionů hráčů, cíl minimálně velmi ambiciózní.
Velkou roli má sehrát plánovaný battle royale režim s free-to-play modelem, jenž má oslovit širší publikum. Přesto panují obavy, že tento tah nemusí stačit k dosažení tak masivního zásahu. Navíc se vývoj kampaně potýká s problémy – po uzavření Ridgeline Games v roce 2024 byla její příprava restartována a příběhový režim má nyní nabídnout maximálně 6 hodin herního času. Část vývojářů uvádí, že se projekt zdržuje a tlak ze strany vedení EA se stupňuje.
Zatím jde o neověřené informace, které EA nekomentovala. Oficiální představení hry je plánováno na léto, kdy se dozvíme, zda se tyto spekulace potvrdí.
