Battlefield 6 čerpá z Bad Company 2: Návrat legendární destrukce

EA a DICE jasně ukazují, že Battlefield 6 se vydává cestou osvědčených hodnot z minulosti – na špici inspirace stojí kultovní Bad Company 2. Vedoucí producent Jeremy Chubb bez skrupulí přiznává, že při návrhu nové hry hledali v „naší legacy to pravé“, a právě u Bad Company 2 našli pramen kvality.

Legendární destrukční mechanika z roku 2010 je podle Chubba teď opět středobodem Battlefield 6. Vznešené bourání zdí nebo kompletních budov, které hráčům nabídlo volnost k masivnímu ničení, patří k tomu nejpoutavějšímu, co sérii nabízí. DICE si uvědomilo, že „tohle“ ve čtvrté generaci chybělo, a proto se s novým dílem vrací k pečlivě navrženým mapám, které podporují módy navržené pro maximální chaos.

Ukázkou je mapa Liberation Peak, kde se mísí horské průsmyky, vesnice a silnice ve stylu širokých, obléhacími body protkaných areálů. Přesně takto DICE stavělo úspěšné úrovně v Bad Company 2 – hráči mají prostor, ale zároveň jsou směrováni k zásadním frontline bodům, kde může rozhodnout jediný granát a zborcená stěna.

Pro ty, kdo už netrpělivě čekají na hraní, začíná open beta tento týden, a kdo se zaregistroval do Battlefield Labs do 31. července, má místo jisté. Plné vydání pak EA plánuje na 10. října, kdy se můžete těšit na to, jak se stará sláva mísí s nejmodernějšími technologiemi destrukce.

Bad Company 2 položilo základy identity série a Battlefield 6 je staví do nového, detailně propracovaného kabátu – připravte se na návrat epické destrukce, která definuje žánr.