S.T.A.L.K.E.R. 2 přechází na Unreal Engine 5.5.4, přidává Master obtížnost a nové mise

S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl letos dostane pořádnou injekci novinek. GSC Game World oznámilo přechod na Unreal Engine 5.5.4, který slibuje lepší výkon, stabilitu i nové vývojářské nástroje. Pro hráče to znamená nejen technickou kultivaci, ale hlavně svěžejší a živější Zónu.

Na obsahové frontě dorazí nové mise, rozšířené scénáře, pestrější typy počasí a nevyzpytatelné anomálie, které prověří reflexy i plánování. Náročné veterány potěší čerstvá Master obtížnost, jež zpřísní pravidla přežití a vytěží z mechanik maximum.

Vývojáři zároveň ladí srdce simulace: A-Life dostane dílčí vylepšení, aby se frakce, mutanti i náhodné střety chovali ještě uvěřitelněji. Komunitu podpoří posílené modovací nástroje, takže prostor pro kreativní rozšíření hry bude širší než kdy dřív.

Do výbavy přibydou i praktické kousky: dalekohledy pro bezpečné průzkumy na dálku a noční vidění, které zpřístupní akci v nejtemnějších koutech Zóny bez zbytečného risku.

Co se dostupnosti týče, S.T.A.L.K.E.R. 2 zůstává na PC (Steam) a Xbox Series X|S, včetně Xbox/PC Game Passu. Koncem roku se vůbec poprvé podívá i na PlayStation 5, takže si rozšíření Zóny užijí i hráči na konzoli od Sony.