Vývojářský tým Battlefield 6 vystupuje z dovolené: okamžitá reakce na masivní zpětnou vazbu hráčů

Po návratu z dovolené se hlavní producent Battlefield 6 David Sirland cíleně vrhl do ohniska kritiky komunity. Okamžitě se obrátil na hráče otázkou: „Co vám právě nejvíce vadí?“ – a za necelých dvanáct hodin obdržel tisíce reakcí, včetně více než půl milionu zobrazení.

Hráči si stěžovali na přítomnost botů v zápasech – Sirland vysvětluje, že boty slouží jako výplň při inicializaci serveru, ale proces nasazení může někdy selhat.

Využití serverového prohlížeče

Problém představuje vyhledávání oficiálních serverů – tým přiznal, že aktuální uživatelské rozhraní „server browseru“ není dostatečně intuitivní a plánuje jeho vylepšení.

Limity čtyřčlenných týmů

Komunita poukazovala na nemožnost vytvářet partie nad čtyři hráče – Sirland uvedl, že sužují je technická omezení, ale zvažují rozšíření této možnosti.

Hit-registration a systém smrtí

Byl identifikován bug související s registrací zásahů („hit reg“) a systém „time-to-death“. Vývojáři potvrzují aktivní řešení těchto problémů v nadcházejícím updatu.

Zbraně: zpětný ráz a rozptyl

Zbraně s nevýrazným zpětným rázem či nevyváženým rozptylem byly další velkou bolavou oblastí. Další patch obsahuje „velkou úpravu“ bloom/dispersion.

Vozidla a jejich ekosystém

Problémový byl i aspekt vozidel – například helikoptéry marně čelily vědomému exploitu laserového navádění. Sirland zmiňuje, že „vehicle ecosystem“ bude předmětem soustředěné analýzy a vyvážení.

Zvukové efekty a UI

Hru trápí i špatná slyšitelnost kroků hráčů nebo kritika uživatelského rozhraní. Vývojáři připouštějí, že UI není prioritou hned, ale jsou připraveni učinit „několik kroků“ k jeho zlepšení.