Fatekeeper: Temné fantasy RPG, které spojuje brutalitu, magii a svobodu volby
Fatekeeper je ambiciózní fantasy hra, která dokazuje, že i malý tým dokáže vytvořit velké dílo. Za projektem stojí pouze dvanáctičlenný tým, ale výsledek působí dojmem práce zkušeného studia. Hra byla poprvé představena během THQ Nordic Showcase v srpnu 2025 a okamžitě si získala pozornost fanoušků temného fantasy a akčních RPG titulů.
Nejnovější gameplay ukázka přináší souvislý pohled do samotné hratelnosti. Vidíme brutální, fyzické souboje, prvky příběhu a způsob, jakým hra propojuje zkoumání, výbavu a objevování světa. Každé místo vypadá promyšleně, jako by mělo vlastní historii – od zapomenutých bojišť, přes tajemné jeskyně, až po opuštěné svatyně.
Druid – srdce Fatekeepera
Hlavní postavou hry je Druid, hybridní bojovník, který ovládá zbraně i mocnou elementární magii. Hráči si mohou postavu upravit podle vlastního stylu – od těžce obrněného válečníka, který bojuje zblízka, až po mystika, který likviduje nepřátele na dálku pomocí sil přírody.
Tato volba není jen kosmetická. Vývoj postavy a směr jejích schopností mají zásadní vliv na hratelnost. Každé rozhodnutí mění způsob, jakým hráč přistupuje k boji i k objevování.
Výbava – klíč k přežití
V této hře není výbava jen o číslech. Každá zbraň, brnění nebo artefakt má citelný vliv na způsob boje. Správná kombinace vybavení může znamenat rozdíl mezi vítězstvím a porážkou.
Hráči budou sbírat, kombinovat a vylepšovat vybavení podle vlastního stylu hraní. Tím se Fatekeeper odlišuje od ostatních RPG – každý prvek výbavy má skutečný dopad na hratelnost, nejen na statistiky.
Volba, která mění osud


Fatekeeper staví na volbě a následku. Budování postavy není jen o číslech, ale o utváření identity hrdiny. Každý hráč může vytvořit svého jedinečného Druida – bojovníka, kouzelníka nebo kombinaci obojího – a každé rozhodnutí ovlivňuje vývoj jeho příběhu.