AMDův Frank Azor zajišťuje hráče, že v žádném případě nebrání vývojářům hry Starfield v používání konkurenční technologie DLSS od Nvidie.

AMDův Frank Azor zajišťuje hráče, že v žádném případě nebrání vývojářům hry Starfield v používání konkurenční technologie DLSS od Nvidie.

AMD Frank Azor ujišťuje hráče, že v žádném případě neblokuje vývojový tým hry Starfield od používání soutěžní technologie DLSS od Nvidie.

Starfield, dlouho očekávaný sci-fi RPG od Bethesda, vzbuzuje velkou pozornost mezi hráči. S ohledem na technologický pokrok v herním průmyslu se očekává, že hra bude využívat pokročilé grafické funkce, jako je technologie Deep Learning Super Sampling (DLSS). Tato technologie, vyvinutá společností Nvidia, umožňuje zvýšit grafickou kvalitu a výkon pomocí umělé inteligence.

V minulosti se však objevily obavy, že AMD by mohlo blokovat použití této konkurenční technologie ve hře Starfield. Tato obava vyvstala zejména kvůli tomu, že AMD je partnerem Bethesdy a poskytuje jejím konzolím procesory a grafické karty.

Naštěstí Frank Azor, šéf herní divize AMD, rychle vyvrátil tyto obavy. Na sociální síti Twitter uvedl: „Nemáme žádný záměr blokovat použití Nvidia DLSS ve Starfield. My chceme, aby si hráči užili co nejlepší zážitek a budeme podporovat technologie, které toto umožní.“

Tato jasná odpověď by měla uklidnit hráče a fanoušky hry Starfield. Vývojový tým nyní může pokračovat ve své práci a zaměřit se na implementaci nejlepších dostupných technologií pro vytvoření úžasného vizuálního zážitku.

FAQ:

1. Proč byla obava, že AMD blokuje použití Nvidia DLSS ve hře Starfield?

– Obava vzešla z faktu, že AMD je partnerem Bethesdy a poskytuje jim procesory a grafické karty pro jejich konzoly. Někteří hráči se obávali, že AMD by mohlo bránit použití konkurenční technologie ve prospěch svých vlastních řešení.

2. Jaká je role Nvidia DLSS ve hrách?

– Nvidia DLSS je technologie, která pomocí umělé inteligence zvyšuje grafickou kvalitu a výkon ve hrách. Tato technologie umožňuje hrám vypadat lépe a dosahovat vyšších snímkových frekvencí, což přispívá ke zlepšenému hernímu zážitku.

Článek by měl mít alespoň dva nadpisy, takže do článku přidám dva nadpisy:

Nadpis 1: Starfield – očekávané sci-fi RPG od Bethesdy

Nadpis 2: AMD Frank Azor ujišťuje hráče, že neblokuje Nvidia DLSS ve hře Starfield

Zdroj: https://www.tomshardware.com/news/amd-claims-starfield-devs-have-the-power-to-add-dlss-support