Bloodborne: Vzestup touhy po remaku a lepší podpoře

Od svého vydání v roce 2015 si Bloodborne, temná a náročná hra od studia FromSoftware, vybudovala silnou fanouškovskou základnu. Její unikátní atmosféra, hluboký příběh a nekompromisní obtížnost z ní učinily kultovní dílo. Přesto, i přes neustálé spekulace, zůstává Bloodborne bez očekávaných vylepšení, jako je port pro PC, remaster nebo remake. Fanoušci si zejména přejí podporu pro 60 FPS, což by zlepšilo celkový zážitek ze hry na modernějších konzolích.

V nedávném rozhovoru britského magazínu Eurogamer s Hidetakou Mijazakim, tvůrcem hry a šéfem FromSoftware, byla nadhozena myšlenka plnohodnotného remaku. Mijazaki neodmítl možnost vylepšení hry s využitím nového hardwaru, který nabízí možnosti dříve nedosažitelné. Přesto hlavní slovo v otázce budoucnosti Bloodborne má společnost Sony, která vlastní práva na značku.

Fanouškovská základna se může těšit na možný přelom, jelikož zájem a vášeň komunity jsou zřejmé a přetrvávají již téměř dekádu. Otázkou zůstává, zda bude Sony ochotna investovat do vylepšení této milované hry a vyslyšet prosby jejích příznivců.