CD Projekt přetahuje špičky — nová posila pro Cyberpunk 2

Společnost CD Projekt Red udělala zajímavý krok: do svého týmu přivítala Liz Albl, která doposud působila jako narativní vedoucí ve vývoji BioShock 4. Její novou rolí bude senior writer na nadcházejícím Cyberpunk 2.

CD Projekt působí v oblasti AAA titulů s otevřeným světem, narativem a vysokými ambicemi. Do týmu najednou přišlo více posil: vedle zmiňované Liz Albl studio nedávno ulovilo i designéra úkolů z titulu Kingdom Come: Deliverance 2 pro připravovaný The Witcher 4. Toto ukazuje, že studio skutečně sází na kvalitní tým a zkušené profesionály.

Význam posily

Liz Albl přichází s bohatou zkušeností – až tři roky na pozici narativní vedoucí v Cloud Chamber, kde pracovala právě na BioShock 4, a dříve se podílela například na projektech jako Ghost of Tsushima nebo Watch Dogs: Legion. Její angažmá znamená, že CD Projekt bere vývoj Cyberpunk 2 vážně a chce, aby příběhová linka měla vysokou kvalitu.

Co to znamená pro Cyberpunk 2

Díky tomuto tažení můžeme od Cyberpunku 2 očekávat:

  • výraznější příběh a dobře napsané postavy
  • narativní hloubku, kterou přinesla nová posila
  • potvrzení, že studio chce udržet nebo zlepšit standard AAA RPG
    Navíc to zapadá do širšího obrazu strategie CD Projektu, který se chce soustředit na své silné stránky – vývoj rozsáhlých, vysoce kvalitních her.

Rizika a výzvy

Samozřejmě, žádná posila nezaručí automaticky úspěch. Vývoj takto ambiciózních her bývá náročný – vyžaduje čas, týmovou souhru a dostatečné zdroje. CD Projekt tak musel nejen přilákat talenty, ale také zajistit, že infrastruktura, budget i plánování projektem odpovídají těmto cílům.

Závěr

Přijetím Liz Albl potvrzuje CD Projekt, že chce v konkurenci velkých RPG her být vidět, chce rozvíjet své značky a zároveň investovat do lidského kapitálu. Vývoj Cyberpunk 2 se tak jeví jako projekt s ambicemi kvalitativně navázat na to nejlepší, co studio nabídlo.

Body navíc k zapamatování:

  • Užší zaměření na tým s odborníky v konkrétních oblastech.
  • Posilování příběhové složky jako klíčového faktoru u RPG.
  • Strategická spolupráce s osobnostmi, které mají za sebou úspěšné tituly.