Cyberpunk 2077 – Kontroverzní hra s mnoha kvalitami

Cyberpunk 2077 se v době svého vydání stal poměrně kontroverzní hrou. Na jedné straně byla hra ve špatném technickém stavu – nehratelná na starých konzolích a často padala na nových. Na druhou stranu se však hře nedaly upřít značné kvality, pokud jde o žánr RPG nebo příběh.

Jeden z problémů byl, že hráči měli pocit, že CD Projekt RED je o něco okradl. Datamineři našli mnoho důkazů o tom, že ze hry bylo odstraněno poměrně velké množství dialogů nebo úkolů. Paweł Sasko, designér úkolů hry Cyberpunk 2077, se k tomu vyjádřil: obsah byl odstraněn, protože neodpovídal kvalitě.

Vývoj her je iterativní proces, ve kterém vývojáři neustále vyhodnocují, zda se daný úkol, lokace nebo herní prvek do hry hodí, nebo ne. Odstranění obsahu tedy probíhá v dobré víře. I přes odstraněné questy si Cyberpunk 2077 vysloužil skvělé hodnocení 9 bodů z 10.

Hra se letos dočká rozšíření, takže pokud vám chybí Noční město, máte se na co těšit.

Proč byl Cyberpunk 2077 kontroverzní?

Cyberpunk 2077 byl kontroverzní hlavně kvůli svým technickým problémům a odstraněnému obsahu. Hra byla na starých konzolích nehratelná a na nových konzolích často padala. Navíc hráči měli pocit, že CD Projekt RED je o něco okradl, protože datamineři našli důkazy o odstranění velkého množství dialogů a úkolů.

Jaké technické problémy měla hra?

Cyberpunk 2077 měl řadu technických problémů, z nichž některé zahrnovaly špatnou optimalizaci pro starší konzole, což způsobovalo nehratelnost, a nestabilitu na novějších konzolích, kde hra často padala.

Proč byl z hry odstraněn obsah?

Podle Pawła Sasko, designéra úkolů hry Cyberpunk 2077, byl obsah odstraněn, protože neodpovídal kvalitě. Vývojáři neustále vyhodnocují, zda se daný úkol, lokace nebo herní prvek do hry hodí, nebo ne, a odstraní obsah, který hře nepřidává hodnotu nebo snižuje její kvalitu.

Proč byl z hry odstraněn obsah?

Proces vývoje her je iterativní, což znamená, že vývojáři průběžně vytvářejí, testují a upravují herní prvky. Během tohoto procesu vývojáři neustále vyhodnocují, zda se daný úkol, lokace nebo herní prvek do hry hodí, nebo ne, a na základě toho rozhodují, zda obsah ponechají nebo odstraní.