Další hry Halo série budou nyní na Unreal Engine

Budoucnost série Halo je právě Unreal Engine. Do konce minulého roku, kdy herní studio developer 343 Industries vedl šéf Bonnie Ross a David Berger se staral o engine, tak se v konečné fázi rozhodli pro Unreal.

Problémy se vyskytovaly již při tvorbě hry Halo Infinite, což pak mělo za následek, proč Microsoft musel začít propouštět v tomto herním studiu.

Právě 95 lidí z vývojářského týmu 343 muselo odejít. Propouštění se dotklo veteránů ve vývoje, nejvyšších šéfu a zaměstnanci, kteří byli na brigádu nebo krátce umístěni do vývoje, tak dostali varování pár dní předem, než byla smlouva ukončena.

I přesto všechno tým 343 stále zůstává za vývojem hry Halo Infinite a dalších Halo her. Nynější engine pro Halo Slipspace dělá vývojářům vrásky, jelikož zdrojový kód není moc dobře napsaný a to dělá problém při vývoji hry. Nová hra na enginu Unreal je už ve vývoji a jde o kódové označení Tatanka.

Tatanka má být hrou v prostředí battle royale kompatibilní s Halo Infinite. Zajímavé je i to, že hra pod kódovým označením Tatanka, se také vyvíjela na starším Slipspace enginu, ale nakonec přešli na Unreal Engine.

Vývojový tým 343 Industries říká, že namísto nových misí do kampaní nebo rozšíření, se budou soustředit na vývoj zcela nové hry na Unreal Engine. Spousta vývojářů však nyní pracuje pouze na hře pro více hráčů Halo Infinite.

Proč herní studio volí právě Unreal Engine 5?

Určitě jste viděli výkon Unreal Engine 5, který dokáže vykreslit opravdu realistické zobrazení. Je tedy možné, že firmě se nevyplatí vytvářet nový engine pro Halo hry, jelikož by byl takový vývoj značně nákladný.