Deep Rock Galactic: Survivor dostává plnohodnotný gear systém v 1.0

Dwarfish bullet-heaven spinoff Deep Rock Galactic: Survivor se po úspěšném překonání milionu prodaných kopií v early access chystá na finální 1.0 verzi, která vyjde 17. září. Hlavní novinkou bude nový gear systém, tedy plnohodnotný loot systém, který umožní veškeré vybavení sbírat a vylepšovat. Při každé misi budete mít šanci získat zbraně a doplňky zabíjením Glyphidů, zatímco po porážce bossů vás čeká garantovaná odměna.

Gear systém nabídne šest kategorií: zbroj, modifikace zbraní, kanystry (ovlivňující dosah či sílu výbuchu), gadgety (usnadňující sběr surovin), nástroje (zrychlující přebíjení a rozšířené dosahy) a čipy, které mění chování droního společníka Bosca. Všechny předměty budou dostupné ve čtyřech úrovních vzácnosti od “uncommon” až po “legendary”, přičemž každý kus může nést jedinečné quirks, které zásadně ovlivní herní styl – například Bosco může automaticky sbírat zkušenosti nebo těžit místo vás.

Vývojáři z Funday Games slibují, že nový gear systém prováže stávající prvky hry, dodá smysl sběru surovinám, zvýrazní dosažené milníky a učiní z Bosca nepostradatelného parťáka. Kromě toho prozradili, že pro finální vydání připravují ještě několik dalších vzrušujících vylepšení a funkcí.