EA neopouští battle-royale: Nový Battlefield slibuje velké změny

Ve světě videoher je Electronic Arts (EA) známé svým odhodláním experimentovat a často i neochvějnou vírou ve své projekty, i když se některé z nich setkají s méně než lichotivým přijetím. Příkladem může být jejich přístup k battle-royale režimu v sérii Battlefield. Ačkoliv tento režim nezaznamenal výrazný úspěch v předchozích hrách Battlefield V a Battlefield 2042, kde byl dokonce ve vývojové fázi zrušen, EA se zdá být odhodláno tuto konceptuální cestu prozkoumat dále.

Zdroje od Insider Gaming naznačují, že EA plánuje integraci battle-royale režimu do nadcházejícího titulu Battlefield jako free-to-play možnosti, která by mohla konkurovat populárnímu Warzone. Tento krok znamená nejen pokus o získání podílu na trhu s battle-royale hrami, ale také snahu oživit značku Battlefield novými a inovativními přístupy. Práce na tomto režimu má na starosti podpůrné studio Ripple Effect, což naznačuje, že EA bere tento projekt vážně a je připraveno investovat do jeho úspěchu.

Zároveň DICE, vývojářské studio za Battlefield, naznačuje, že nová hra se bude snažit vrátit ke kořenům série. To zahrnuje zápasy pro 64 hráčů, možnost destrukce prostředí, čtyři třídy bojovníků a silnější důraz na příběh. Tento přístup může nabídnout fanouškům to nejlepší z obou světů – tradiční Battlefield zážitek obohacený o moderní battle-royale režim.

Současná popularita série Battlefield se různí; Battlefield 2042 dosahuje na Steamu denních špiček kolem 15 tisíc hráčů, zatímco Battlefield V a Battlefield 1 si udržují vyšší popularitu s denními špičkami okolo 50 tisíc, respektive 20 tisíc hráčů. Tato čísla ukazují, že zájem o sérii stále existuje a EA má příležitost tento zájem znovu oživit a rozšířit.