Herní fenomén Peak prodal 2 miliony kopií za 9 dní a odhaluje první novinky

Peak zaznamenalo neuvěřitelný úspěch – za pouhých 9 dní se prodalo 2 miliony kopií této kooperační horolezecké hry. Vývojáři ze studií Landfall a Aggro Crab, kteří hru původně stvořili jako jamový projekt na odlehčení po vyhoření, tak překonali vlastní očekávání a předčili i rekord z prvního milionu prodaných kusů za 6 dní.
Podle oficiálního vývojářského blogu překvapila enormní podpora hráčské komunity, která přinesla množství nápadů a podnětů. Tvůrci již sbírají feedback a připravují první velkou aktualizaci, která nabídne nejen nový obsah a kvalitativní vylepšení, ale i řadu zábavných doplňků, na něž hráči dlouho čekají.
Prioritou zůstávají opravy bugů, zejména problémy s připojením, optimalizací výkonu, audio nastavením a nečekané pády hry. Pokud vás trápí přehřívání GPU nebo nestabilita, doporučuje se zvolit DX12 místo Vulkanu – u nás se s DX12 hraje podstatně plynuleji.
Vývojáři také potvrdili, že pracují na plné lokalizaci hry do dalších jazyků. Přestože nejde o live-service projekt, slibují pravidelné menší update, až si budou naprosto jisti, že nové funkce zvládnou technicky i organizačně. Díky tomu se můžeme těšit na stabilní růst a další vylepšení, aniž by utrpěla kvalita.
