Hráč v Baldur’s Gate 3 zabil téměř všechny ve 1. části hry

Hráč v Baldur's Gate 3 zabil téměř všechny ve 1. části hry

Baldur’s Gate 3: Temné nutkání hráče zabíjet všechny v Aktu 1

Baldur’s Gate 3, dlouho očekávané RPG od vývojářů Larian Studios, přináší hráčům neuvěřitelné možnosti a svobodu ve virtuálním světě. Nicméně nedávno se objevily zprávy o hráči, který se rozhodl projít hrou s temným nutkáním – zabít každou postavu, kterou potká v prvním dějství hry.

Zatímco takové chování může působit neobvykle nebo dokonce nechutně, není to prvníkrát, co se v RPG hrách objevuje možnost hrát jako zločinec nebo záporný hrdina. Larian Studios se již ve svých předchozích hrách, jako třeba Divinity: Original Sin 2, zaměřil na morální volbu hráčů a důsledky jejich akcí. Baldur’s Gate 3 je zde jen dalším krokem na této cestě.

Styl hry Baldur’s Gate 3 je vyráběn tak, aby nabídl co nejvíce volnosti hráčům. Jejich rozhodnutí mají vážné důsledky, ať už se jedná o dialogy s ostatními postavami, rozhodnutí v boji nebo změnu přístupu k různým misím a úkolům. Hráči mohou být hrdinové, zrádci, bandité nebo cokoliv mezi tím – prostor pro jejich fantazii je téměř neomezený.

S touto svobodou však přicházejí i temné možnosti. Hráč, známý online jako „DarkUrgePlayer“, se rozhodl využít možnosti hry a zasáhnout každou postavu, kterou potká v prvním dějství hry. Od nevinných a bezbranných NPC až po důležité postavy a dokonce i spoluhráče ve více hráčském módu – nikdo není v bezpečí před tímto hráčem.

Toto temné nutkání hráče vyvolalo rozporuplné reakce ve hráčské komunitě. Někteří ho obdivují za jeho odvahu a kreativitu, zatímco jiní ho odsuzují za svou nemorálnost a narušování hry pro ostatní hráče. Odpůrci tvrdí, že takové chování narušuje zážitek ostatních hráčů a může vést ke snížení kvality herního prostředí.

Hráči, kteří se pustili do hry s temným nutkáním, však argumentují, že je to jen další způsob, jak si užít hru a prozkoumat všechny možnosti, které jim Baldur’s Gate 3 nabízí. Tvrdí, že zločinné chování je jen součástí role-playingu a neznamená, že jsou takoví i ve skutečném životě.

Společnost Larian Studios dosud neposkytla žádné oficiální vyjádření k této záležitosti. Je ale pravděpodobné, že se snaží zajistit rovnováhu mezi svobodou hráčů a zachováním základního herního prostředí pro všechny hráče.

FAQ:

Q: Jaké jsou důsledky chování hrá

Zdroj: https://es.ign.com/baldurs-gate-iii-1/193373/news/un-jugador-de-baldurs-gate-3-mato-a-casi-todos-los-npc-del-primer-acto-y-los-guardo-en-una-casa