Inzoi: Kde zatím chybí hloubka simulace a přirozené interakce

Žánrový konkurent pro The Sims si rychle získal pozornost svým realistickým vizuálem a bohatou tvorbou postav, ale hráči volají po hlubší herní náplni. Nejnovější anketa vývojářů odhalila, že hlavními zápory Inzoi jsou nedostatek simulačního obsahu a strojové sociální interakce, které mnohdy působí nepřirozeně a staticky.

V kladných bodech hráči oceňují zejména vlastní styl postav (43 % hlasů) a grafiku (22 %). Detaily v editoru Create-a-Zoi a otevřený svět s možností řídit automobily či prozkoumávat asijsky inspirovaná prostředí patří mezi nejoblíbenější aspekty.

Na druhé straně kritika směřuje k nedostatečnému multitaskingu a chybějícím funkcím, které by Inzoi posunuly k opravdové economic a social simulaci. Hráči chtějí více pracovních interakcí, realistické rodinné vazby (včetně mimomanželských dětí) a skutečné kuchyňské mechaniky pro více Zoi najednou. Znepokojení budí i konzervativní design – všichni NPC jsou heterosexuální, chybí možnosti pro LGBTQ+ komunity a méně je volitelné diverzity u mužských postav a lidí různého etnika.

Další připomínky se týkají optimalizace výkonu hry a rozšíření uživatelského obsahu. Přestože je Inzoi stále v early access, vývojáři Krafton slibují, že na těchto bodech intenzivně pracují a plánují vydat řadu aktualizací před plným vydáním.

Inzoi tak i nadále zůstává slibným projektem, který potřebuje zejména rozšířit simulační prvky a zdokonalit sociální interakce, aby naplnil očekávání svých fanoušků.