Josh Sawyer z Obsidian Entertainment o možných pokračováních her

Designer Josh Sawyer z renomovaného herního studia Obsidian Entertainment se nedávno rozpovídal v rozhovoru pro magazín Touch Arcade. Diskutoval o potenciálních pokračováních několika populárních herních titulů, pokud by měl neomezený rozpočet.

Zmínil Pentiment 2, Pillars of Eternity 3 a sequel k Fallout: New Vegas. Co se týče prvního z těchto jmen, prozradil: „Nemyslím si, že bych udělal Pentiment 2. S tou hrou jsem opravdu velmi spokojený. Není to tak, že bych se k ní nechtěl nikdy vrátit, ale právě jsem ji dokončil, takže bych asi ještě nějaký čas počkal.“

Pokud by měl možnost vytvořit pokračování jednoho z těchto titulů, Pillars of Eternity by stálo v popředí jeho zájmu. Sawyer uvedl: „Myslím, že bych zkusil Pillars 3, protože vím, jaký byl rozpočet na [Pillars of Eternity II:] Deadfire, a ten nebyl nijak velký, a od více lidí jsem slyšel, jaký byl rozpočet na Baldur’s Gate 3, a nebudu mluvit o číslech, ale ten kdybych měl, určitě bych Pillars 3 udělal.“

Zajímavým faktem je, že rozpočet pro Pillars of Eternity II byl 4,5 milionu dolarů, zatímco Baldur’s Gate 3 mělo k dispozici více než 100 milionů dolarů. Crowdfunding byl zásadním finančním zdrojem pro oba díly Pillars of Eternity.

Pokud by Sawyer neměl k dispozici crowdfunding, připustil, že by uvažoval o tahovém souboji ve stylu studia Larian. „Ale hra pro to nebyla navržena. Navrhnout hru s tahovými souboji, s menším množstvím střetů, menšími bitvami, ale mnohem taktičtějšími, myslím, že by to byla velká zábava. A mít úžasné cutscény a všechny tyhle věci. To by bylo skvělé,“ dodal.