„Legendární střílečka pro PS3 a 360 dostává nový život ve virtuální realitě“

"Legendární střílečka pro PS3 a 360 dostává nový život ve virtuální realitě"

Marvel’s Iron Man VR je akční střílečka ve virtuální realitě, která vám umožní se stát železným mužem. Tento ikonický titul, který byl původně vydaný pro konzole PlayStation 3 a Xbox 360, se nyní přesouvá do světa VR.

Hlavním tahákem tohoto titulu je samozřejmě možnost vyzkoušet si, jaké to je být Tony Starkem a plnit různé mise jako Iron Man. Díky technologii virtuální reality se totiž můžete doslova ocitnout ve zbroji a prožít tak úplně nový zážitek. Budete létat po obloze, používat všemožné zbraně a bojovat proti nejrůznějším nepřátelům.

Grafika ve hře je skvělá a díky VR brýlím dostanete pocit, že jste opravdu ve světě Iron Mana. Navíc je zde i podpora pro ovladač PlayStation Move, což vám umožní ovládat ruce a využít tak speciální schopnosti Iron Mana.

Jednou z největších výhod tohoto titulu je také jeho příběh. Marvel’s Iron Man VR nabídne originální příběh, který se odehrává v alternativním vesmíru Marvelu. Budete se muset postavit nebezpečnému superpadouchovi Ghostovi a zjistit, jakým způsobem je spojený s vaší minulostí.

FAQ:

1. Na jakých platformách je možné hrát Marvel’s Iron Man VR?

Marvel’s Iron Man VR je dostupný výhradně pro konzoli PlayStation 4 a kompatibilní s PlayStation VR.

2. Jaké ovladače mohu použít ke hraní hry?

K hraní hry můžete využít ovladač PlayStation Move, který vám umožní ovládat ruce Iron Mana a využít jeho speciální schopnosti.

3. Je nutné mít VR brýle pro hraní tohoto titulu?

Ano, Marvel’s Iron Man VR je určený pro virtuální realitu a vyžaduje použití VR brýlí.

4. Jak obtížná je tato hra?

Obtížnost hry se postupně zvyšuje a závisí na vašich schopnostech a dovednostech. Hra však nabízí různé obtížnostní úrovně, takže si můžete vybrat tu, která vám nejvíce vyhovuje.

Článek skončil, napište další otázky do sekce FAQ, pokud máte.

Zdroj: https://es.ign.com/warhammer-40000-space-marine/192870/news/warhammer-40000-space-marine-resucita-en-vr-con-zero-latency