Microsoft a budoucnost série Wolfenstein: Co plánují vývojáři z MachineGames?

Švédské studio MachineGames se po úspěchu akční adventury Indiana Jones and the Great Circle znovu dostává do středu zájmu hráčské komunity. Tentokrát se však pozornost obrací zpět k jejich dřívější práci – legendární sérii Wolfenstein. Fanoušci si už dlouho kladou otázku, zda se někdy dočkají plnohodnotného třetího dílu. A zdá se, že naděje skutečně existuje, i když konečné slovo bude mít Microsoft.
Studio MachineGames si získalo respekt hráčů i kritiky díky povedeným dílům Wolfenstein: The New Order a Wolfenstein II: The New Colossus. Tyto hry dokázaly přinést moderní zpracování kultovní značky a nabídly příběh plný akce, emocí i napětí.
O poznání slabší přijetí měl spin-off Wolfenstein: Youngblood, který sice nabídl kooperativní hraní, ale nenaplnil očekávání fanoušků. I přesto však zůstává hlavní příběhová linie otevřená a hráči netrpělivě vyhlížejí pokračování.
Podle šéfa studia, Jerka Gustafssona, byl Wolfenstein vždy zamýšlený jako trilogie. Už od samého začátku měli tvůrci jasnou představu o cestě hlavního hrdiny B.J. Blazkowicze.
„Věděli jsme, co se stane ve druhém díle i co se stane ve třetím díle,“ uvedl Gustafsson v dokumentu od tvůrců kanálu Noclip. Tento výrok tak naznačuje, že příběh má své logické pokračování a vývojáři by ho rádi hráčům odvyprávěli.
Budoucnost série Wolfenstein tak zůstává otevřená. MachineGames mají příběh připravený, fanoušci o hru stojí, ale rozhodující krok musí učinit Microsoft. Dokáže herní gigant vyslyšet přání komunity a dovolit vývojářům dokončit trilogii?
Jedno je jisté – pokud k tomu dojde, hráče čeká výbušné finále, na které budou dlouho vzpomínat.
