Microsoft Flight Simulator dostává FSR podporu

Vývoj Microsoft Flight Simulatoru se žene spíše k tomu, aby byl co nejhezčí, ale aby se neblíží až tak simulátoru. Hra má trošku jiné problémy a to zájmena s ovládáním, a také se stabilitou.

Už i tak na hru potřebujete opravdu silný počítač. V minulosti se sice řešily různé technické záležitosti, ale vykreslování reálného světa ve vysokém rozlišení a ve velké vzdálenosti prostě potřebuje výkon.

Vývojáři tak potvrdili podporu AMD FSR 2.0, která má zlepšit FPS na horších PC. Hra už jinak podporuje i Nvidia DLSS. Právě tohle jsou upscaling technologie, které mají zlepšit výkon při vysokém rozlišení.

Vývojáři hry z Asobo Studio’s slibují, že DLSS 2.0 a FSR 1.0 bude k dispozici v rámci aktualizace v červenci a mezitím se pracuje už na FSR 2.0 podpoře. Kdy dorazí přesně není jisté, ale prý „brzo“.