Nejvýdělečnější hry na Steamu: Battlefield 6 znovu ovládl žebříček


Ve žebříčku nejvýdělečnějších her na Steamu za období od 7. do 14. října opět kraluje Battlefield 6, který si udržel první příčku již druhý týden po sobě. Akční titul od společnosti Electronic Arts láká obrovské množství hráčů, přičemž v jeden moment zaznamenal více než 747 tisíc souběžně hrajících uživatelů. Tento výsledek potvrzuje, že hráči mají o návrat k velkolepým bitvám série Battlefield stále velký zájem.
Na druhém místě se umístil EA Sports FC, tedy nový ročník populární fotbalové série od stejného vydavatele. Elektronické umění (EA) tak ovládlo hned první dvě pozice žebříčku, což jen podtrhuje jejich silné postavení na trhu s PC hrami. Fotbalový titul si získal pozornost nejen díky aktualizované grafice a realistickému zpracování pohybu hráčů, ale i díky vylepšenému režimu kariéry a autentickým licencím.
Steam Deck si drží stabilní popularitu
Na třetí příčce se opět objevuje Steam Deck, přenosná konzole od společnosti Valve. Ačkoli nejde o hru, její stálé zařazení mezi nejprodávanější položky na Steamu dokazuje, že poptávka po handheld hraní zůstává vysoká. Uživatelé oceňují především možnost hrát PC hry kdykoliv a kdekoliv, stejně jako pravidelné softwarové aktualizace, které zlepšují výkon a kompatibilitu.
Novinky října: Digimon Story Time Stranger a Little Nightmares III
Čtvrté a páté místo v žebříčku obsadily dvě říjnové novinky. Na čtvrté pozici se umístil Digimon Story Time Stranger, který zaujal hráče svým poutavým příběhem a nostalgickým návratem ke kořenům série. Pátou pozici si pak připsala očekávaná hororová adventura Little Nightmares III, která opět přináší temnou atmosféru a precizně vyváženou hratelnost, jakou si fanoušci série oblíbili.
Týdenní žebříček nejvýdělečnějších titulů na Steamu jasně ukazuje, že Electronic Arts dokázali opět zaujmout širokou hráčskou komunitu. Battlefield 6 i EA Sports FC potvrdily svou sílu, zatímco Steam Deck a nové tituly jako Digimon Story Time Stranger či Little Nightmares III dokazují rozmanitost hráčského zájmu.
Říjen tak začal ve znamení velkých značek a silných prodejních výsledků, které zřejmě jen tak neztratí dech.
