Path Tracing v Cyberpunku 2077: Nová úroveň grafiky ve hrách

Path Tracing je technologie, která je s námi již dlouho, ale až nedávno začala být dostupná v reálném čase. S remastery starších her, jako byl loni vydaný Portal RTX, se toto začalo měnit, a nyní přichází první AAA hra s touto technologií – Cyberpunk 2077. Režim Ray Tracing: Overdrive dorazil do hry už v úterý 11. dubna.

Path Tracing je plná implementace Ray Tracingu, který se stará o přímé i nepřímé nasvícení celého prostředí. Díky tomu je celkové nasvícení mnohem přirozenější a všechna světla vrhají stíny.

Na aktuálně nejvýkonnější grafické kartě RTX 4090 hra v nativním 4K běží okolo 18 FPS. Při zapnutí upscalovací technologie DLSS v režimu Performance se dostanete na vytoužených 60 FPS a díky generování snímků pak na přibližně 95 FPS.

Tento režim je považován pouze za technologické preview, ale očekává se, že v budoucnu bude Path Tracing více dostupný pro širší okruh hráčů.

Co je Path Tracing?

Path Tracing je plná implementace Ray Tracingu, který se stará o přímé i nepřímé nasvícení celého prostředí ve hrách.

Jaká je první AAA hra s Path Tracing technologií?

První AAA hra s Path Tracing technologií je Cyberpunk 2077 s režimem Ray Tracing: Overdrive.

Jaký výkon lze očekávat s Path Tracingem v Cyberpunku 2077?

Na grafické kartě RTX 4090 hra v nativním 4K běží okolo 18 FPS. Při zapnutí DLSS v režimu Performance se dostanete na 60 FPS a díky generování snímků na přibližně 95 FPS.