Ray tracing může běžet lépe na vaší 8GB GPU, díky Microsoftu

Ray tracing může běžet lépe na vaší 8GB GPU, díky Microsoftu

Ray tracing může běžet mnohem lépe na vaší 8GB GPU, díky Microsoftu

Společnost Microsoft vyvinula systém k masivní redukci potřebného VRAM pro ray tracing ve hrách, což potenciálně znamená, že nemusíme stále přidávat stále více paměti do budoucích grafických karet. Pokud se tento systém implementuje do dostatečného množství her, může to být dobrá zpráva pro majitele grafických karet Nvidia a AMD s méně než 12GB paměti, protože tyto často bojují s nároky **ray tracing** v dnešních hrách, i když GPU dokáže držet krok.

Pokud byste chtěli článek číst dál, můžete na něj kliknout zde: [Ray tracing could run much better on your 8GB GPU, thanks to Microsoft](https://www.pcgamesn.com/microsoft/ray-tracing-patent).

Další zajímavé články od PCGAMESN zahrnují recenzi [Ryzen 7 7800X3D](https://www.pcgamesn.com/amd/ryzen-7-7800x3d-review), [Best gaming CPU](https://www.pcgamesn.com/best-gaming-cpu), a také [recenzi Radeon RX 7800 XT](https://www.pcgamesn.com/amd/ryzen-7-7800x3d-review).

FAQ:
1. Jaký je účel ray tracingu?
2. Jaké jsou výhody snížení potřeby VRAM pro ray tracing?
3. Které grafické karty budou nejvíce ovlivněny tímto novým systémem?

Zdroj: https://www.pcgamesn.com/microsoft/ray-tracing-patent