Redfall – Velké zklamání: recenze ukazuje špatný technický stav

Redfall, očekávaná střílečka od Bethesda Softworks, se zdá být velkým zklamáním. Po startu se hra setkala s mnoha technickými problémy a hráči se shodují, že je stále plná bugů a špatně optimalizovaná. Není divu, že počet hráčů je v tuto chvíli velmi nízký, pouze několik tisíc hráčů na celém světě. Tento počet je srovnatelný s deset let starým titulem Borderlands 2, což jasně ukazuje, jak špatně se Redfall umisťuje v porovnání s jinými AAA projekty.

Technické problémy v Redfall

Hráči, kteří se rozhodli vyzkoušet Redfall, se setkávají s mnoha technickými problémy. Mnoho z nich se týká špatné optimalizace, což vede k nízkému počtu snímků za sekundu a zhoršuje celkový zážitek z hry. Někteří hráči také hlásí problémy s texturami a neustálé načítání hry. Dalším výrazným problémem jsou bugy, které brání hráčům v pokračování v kampani, například nemožnost dokončit questy nebo ztráta postupu.

Nízký počet hráčů

S nízkým počtem hráčů se hra stává méně zábavnou a méně společenskou. Hráči, kteří si rádi užívají multiplayerové akce, se potýkají s tím, že hledání spoluhráčů je obtížné a mohou čekat dlouho, než se jim podaří najít dostatečný počet lidí na vytvoření týmu. To vede k frustraci a mnoho hráčů se nakonec rozhodne odejít a najít si jinou hru, kde je více hráčů.

Co by se mohlo zlepšit?

Vývojáři Redfall by mohli zlepšit hru tím, že se více zaměří na opravu technických problémů a odstranění bugů. Také by mohli zvýšit počet hráčů v hře tím, že zlepší optimalizaci a zlepší zábavu a přívětivost pro hráče. Uvidíme, zda se vývojářům podaří situaci zlepšit.

Proč je Redfall neúspěšný?

Redfall je neúspěšný zejména kvůli svému špatnému technickému stavu, který zahrnuje nízký počet snímků za sekundu, problémy s texturami a bugy, které brání hráčům v dokončení kampaně. Navíc nízký počet hráčů v hře dále snižuje zábavu a společenskost hry.

Jaký je počet hráčů v Redfall?

Podle Steam DB se v hře vyskytuje zhruba 1000 – 1300 hráčů.

Co by mohli vývojáři Redfall udělat pro zlepšení situace?

Vývojáři Redfall by mohli zlepšit hru tím, že se zaměří na opravu technických problémů, odstranění bugů a zlepšení optimalizace pro hráče. Zlepšení zábavy a přívětivosti pro hráče by také mohlo zvýšit počet hráčů v hře.