Sandfall Interactive: Jak 34 nadšenců změnilo pravidla hry s Clair Obscur: Expedition 33

Sandfall Interactive vstoupil na herní scénu opravdu ve velkém stylu. Jejich titul Clair Obscur: Expedition 33 sklidil nadšené ohlasy, a to navzdory skutečnosti, že na vývoji pracoval jen relativně malý tým. Mnozí hráči považovali úspěch za dílo bývalých zaměstnanců Ubisoftu, což šéf vývoje Guillaume Broche rychle vyvrátil.

V exkluzivním rozhovoru pro Washington Post Broche vysvětlil, že ačkoliv on sám i jeho kolega Tom Guillermin mají za sebou praxi v Ubisoftu, z celkového počtu 34 stálých pracovníků jsou právě jen tři lidé veteráni tohoto studia. Ostatní členové týmu jsou mladí nadšenci bez desítek let zkušeností, kterým ale nechybí kreativita ani odhodlání.

Broche dále upřesnil, že počet 34 reflektuje pouze jádro společnosti. Ve skutečnosti se na Clair Obscur: Expedition 33 externě podílelo několik stovek freelancerů a spolupracovníků, kteří přispěli svými dovednostmi – a to od grafických návrhů až po hudební složku.

Tímto vyjádřením Sandfall Interactive zcela vyloučil spekulace o tom, že by se jednalo jen o „tábor uprchlíků“ z velkých studií. Naopak ukázal, že i malé, externí týmy se mohou prosadit na vrcholu herního průmyslu, pokud sdílejí společnou vizi a vášeň pro tvorbu.