Springs, Eternal: Temná a strhující novinka od Fullbright, která změní svět narativních her
Atmosférická novinka Springs, Eternal od studia Fullbright přináší v roce 2026 zcela nový narativní zážitek zasazený do uzavřeného prostoru lázní Stillwater Springs. Toto místo spojuje dojem bezpečí a klidu s podivnou tísní, která proniká do každé místnosti a každého kroku hráče. Hra navazuje na tradici autorů titulů Gone Home či Tacoma, avšak tentokrát předkládá příběh s hlubší emocionální vrstvou a tajemstvím, které se postupně skládá jako mozaika.
Hráč se ocitá v roli postavy, která se na místo vrací po mnoha letech. Vzpomínky jsou roztříštěné a lázně se stávají jakýmsi mostem mezi minulostí a přítomností. Každý rozhovor, každý pokoj a každý předmět může odemknout další ztracený kousek příběhu. Springs, Eternal tak vytváří pocit postupného rozplétání dávno zapomenutého vztahu, o němž hlavní hrdina netušil, že je spjat s tímto místem.
Ve hře se setkáš s více než tuctem návštěvníků, každý se svým příběhem, obavami a minulostí. Někteří z nich znají hráče lépe, než by se na první pohled zdálo. Postavy nejsou jen kulisou – jsou hybnou silou vyprávění a právě v interakcích s nimi můžeš odhalit nové pravdy i skrytá nebezpečí.
Hra využívá jemnou pixelovou grafiku inspirovanou PC tituly z konce 90. let. Mlžné přechody a světelné odlesky vytvářejí jedinečnou atmosféru, která působí nostalgicky a zároveň neklidně. Minimalismus designu umožňuje vyniknout příběhu i zvukovým detailům.
Novinkou pro studio je systém, který umožňuje vybírat různé směry konverzace. Jediná otázka může otevřít cestu k nové vzpomínce nebo k podstatnému zjištění o samotných lázních. Herní zážitek se tak může lišit při každém průchodu a hráči objeví rozdílné perspektivy.
Lokace Stillwater Springs
Podzemní prostory
Lázně nejsou jen o pokojích a bazénech. Pod nimi se skrývá síť chodeb, technických místností a zapomenutých částí, které jako by ani nepatřily do současného světa. Zde často dochází k nejintenzivnějším odhalením.
Skryté místnosti a atrakce
Překvapivé objekty, tiché kouty a tajné dveře dodávají pocit, že resort žije vlastním životem. Skrývají předměty a stopy, které doplňují mozaiku minulosti hlavního hrdiny.
Temné lesy a varování místních
Okolní krajina působí malebně, ale mnohé postavy varují, že v lesích se skrývá něco, co by hráč neměl probudit. Napětí roste s každým krokem mimo hlavní budovy.