Temný příběh Warhammer 40,000: Darktide může mít šťastný konec

I když Warhammer 40,000: Darktide nezačal příliš dobře s neslavným startem a smíšeným hodnocením na Steamu, zdá se, že věci se mění k lepšímu. Hlavní příčinou počátečních problémů byl její technický stav a slabý endgame. Nicméně, vývojáři ze studia Fatshark nejsou ochotni jen tak vzdát, a jsou odhodláni vylepšit hru.

Minulý týden byly oznámeny plány na robustní endgame a lepší crafting. A co víc, v říjnu nás čeká patch s pořadovým číslem 13, který slibuje mnoho nových vylepšení, včetně nových schopností, upravitelných tříd a hlubokého RPG systému.

Ander De Geer, šéf vývoje, ve svém rozhovoru pro PC Gamer detailně mluvil o tom, jak plánují proměnit hratelné třídy v Darktide. „Rozšíříme stromy schopností, přidáme nové možnosti, pasivní a aktivní dovednosti. Chceme vytvořit hlubší pouto mezi hráčem a jeho postavou.“ Nový systém bude podobný tradičním RPG, kde budou mezi hlavními perky rozesety pasivní schopnosti a modifikátory. S každou novou úrovní si hráči odemknou nové schopnosti.