Ubisoft a věčné odložení hry Skull and Bones

Když si Ubisoft představuje svou čtvrtletní finanční zprávu, mnozí z nás v duchu očekávají, že generální ředitel Yves Guillemot se postaví před mikrofony a s vášní Ahaba z Moby Dicka osloví nás všechny. Ve svém kouzelném francouzském přízvuku by mohl říci: „K tobě se valím, ty vše ničící, ale neporazitelná velrybo“. V tuto chvíli by bylo jasné, že mluví o jednom z největších projektů společnosti – Skull and Bones.

Skull and Bones je Ubisoftova výzva na poli her o pirátství. V kontextu odložení a neustálého čekání se zdá, že tato hra se stala pro Ubisoft jakýmsi „bílým velrybou“, tedy něčím, co je těžko dosažitelné, ale společnost se nevzdává. Odložení vydání této hry se stalo již rutinou. Právě když se zdálo, že hra je téměř hotova a připravena k vydání, Ubisoft oznámil další odklad.

Odklad hry není nic nového v herním průmyslu. Avšak kontinuální odložení jednoho konkrétního titulu, jako je Skull and Bones, může být znepokojující pro fanoušky. Poslední odklad byl zaznamenán v září 2022, kdy Ubisoft přesunul vydání z 8. listopadu 2022 na 9. března letošního roku. A jak se ukázalo, ani tento termín nebyl dodržen.

Je otázkou, zda Ubisoft dokáže splnit svůj slib a přinést fanouškům to, co od nich očekávají. Avšak věčné čekání může být pro mnohé vyčerpávající.