Vývojářský tým Battlefield 6 vystupuje z dovolené: okamžitá reakce na masivní zpětnou vazbu hráčů
Po návratu z dovolené se hlavní producent Battlefield 6 David Sirland cíleně vrhl do ohniska kritiky komunity. Okamžitě se obrátil na hráče otázkou: „Co vám právě nejvíce vadí?“ – a za necelých dvanáct hodin obdržel tisíce reakcí, včetně více než půl milionu zobrazení.
Hráči si stěžovali na přítomnost botů v zápasech – Sirland vysvětluje, že boty slouží jako výplň při inicializaci serveru, ale proces nasazení může někdy selhat.
Využití serverového prohlížeče
Problém představuje vyhledávání oficiálních serverů – tým přiznal, že aktuální uživatelské rozhraní „server browseru“ není dostatečně intuitivní a plánuje jeho vylepšení.
Limity čtyřčlenných týmů
Komunita poukazovala na nemožnost vytvářet partie nad čtyři hráče – Sirland uvedl, že sužují je technická omezení, ale zvažují rozšíření této možnosti.
Hit-registration a systém smrtí
Byl identifikován bug související s registrací zásahů („hit reg“) a systém „time-to-death“. Vývojáři potvrzují aktivní řešení těchto problémů v nadcházejícím updatu.
Zbraně: zpětný ráz a rozptyl
Zbraně s nevýrazným zpětným rázem či nevyváženým rozptylem byly další velkou bolavou oblastí. Další patch obsahuje „velkou úpravu“ bloom/dispersion.
Vozidla a jejich ekosystém
Problémový byl i aspekt vozidel – například helikoptéry marně čelily vědomému exploitu laserového navádění. Sirland zmiňuje, že „vehicle ecosystem“ bude předmětem soustředěné analýzy a vyvážení.
Zvukové efekty a UI
Hru trápí i špatná slyšitelnost kroků hráčů nebo kritika uživatelského rozhraní. Vývojáři připouštějí, že UI není prioritou hned, ale jsou připraveni učinit „několik kroků“ k jeho zlepšení.