Aktualizace REPO přináší měsíční fáze a stoupající obtížnost každých 5 úrovní

Všichni fanoušci cooperativní hororové survival hry REPO se mohou těšit na zásadní aktualizaci, která změní způsob, jakým se budete potýkat s neustálými nájezdy monster. Vývojáři ze studia semiwork představili nový systém progresivního zvyšování obtížnosti, nazvaný měsíční fáze, který bude aktivován každých pět úrovní.

Původně bylo oznámeno, že se nepřátelé stávají tvrdšími až po deseti úrovních, avšak tvůrci tuto hodnotu snížili právě na pět, aby byla hra vyzývavější i pro zkušené hráče. Jakmile dosáhnete páté úrovně, začne se odehrávat první měsíční fáze – všechny monstra získají větší odolnost a sílu, což vyžaduje novou úroveň taktiky a spolupráce ve vaší skupině.

Pod úrovní pět lze stále nepřátele lehce ohromit malými předměty, ale po aktivaci první fáze už nebudete mít tolik prostoru pro experimentování. S každou další pětiúrovňovou hranicí se výzva výrazně zvýší, takže bude nutné efektivně využívat nově získané zbraně a vylepšení.

Cílem této novinky je zachovat zábavnost hry pro různé typy hráčů – od těch, kteří chtějí co nejrychleji projít úvodními úrovněmi, až po nováčky, kteří si chtějí pomalu osvojovat základy. Díky dynamickému škálování obtížnosti už nebude existovat jednotný stupeň pro všechny, ale každý tým si projde vlastním tempem plným napětí a nečekaných situací.

Připravte se tedy na temnou atmosféru, kdy se s každou další fází měsíce stává prostředí ještě nebezpečnějším a každý krok za vzácnými předměty může být vaším posledním.