Bethesda a její spolupráce na Starfield s technologiemi AMD, Nvidia a Intel

Společnost Bethesda, vývojáři oblíbené vesmírné RPG Starfield, se pustili do spolupráce s AMD. Odtud vzešla otázka týkající se podpory upscalovacích technologií, konkrétně DLSS od Nvidie a XeSS od Intelu. Přestože hra neobsahovala nativní podporu těchto technologií ihned po vydání, modding komunita rychle nabídla řešení. Brzy po vydání hry bylo možné pomocí modifikace nahradit FSR jednou z těchto upscalovacích technologií.

Nejnovější zprávy naznačují, že neoficiální podpora těchto technologií brzy nebude potřebná. Bethesda, inspirována implementací DLSS ve hře Star Wars Jedi: Survivor, oznámila, že pracuje na implementaci DLSS pro Starfield. Jak bude tato implementace vypadat, zůstává zatím nejasné. Nelze potvrdit, zda se dočkáme pouze upscalingu nebo i generování snímků. Nicméně s nedávnou absencí FSR 3 to vypadá spíše na první možnost.

Další dobrou zprávou pro PC hráče je budoucí podpora 32:9 ultrawide monitorů. K tomu Bethesda přidává další nastavení, která považuje za prioritu. Mezi ně patří nastavení jasu a kontrastu, posuvník na FOV, kalibrace HDR a tlačítko na jezení. První z těchto aktualizací byl vydán nedávno a primárně se soustředil na opravy chyb.

Bethesda uzavřela své oznámení tím, že v budoucnosti bude podporovat modifikace s názvem Creations, což je vestavěný systém podobný tomu, který byl použit ve hrách Skyrim a Fallout 4. Tato podpora by měla být zpřístupněna na začátku příštího roku.