„Blizzard pozastavuje obchodování hráčů v Diablo IV kvůli zneužívání“

"Blizzard pozastavuje obchodování hráčů v Diablo IV kvůli zneužívání"

Diablo IV: Obchodování hráčů je dočasně pozastaveno kvůli zneužití

Vývojář společnosti Blizzard dočasně pozastavil obchodování hráčů v Diablo IV poté, co byl seznámen s chybou, která umožňovala hráčům duplikovat zlato a předměty pomocí několika jednoduchých kroků.

Chyba spočívala v tom, že dva hráči zahájili obchod, kde jeden z nich umístil své předměty a/nebo zlato do slotu pro obchodování pro daného hráče. Tento samý hráč pak násilně ukončil hru a po přihlášení zjistil, že má své vyměněné předměty opět ve svém inventáři, zatímco hráč na straně, která přijímala obchod, si mohl předměty také ponechat.

Vzhledem k tomu, že Diablo IV nemá žádné oficiální místo pro obchodování, vytvořil se mimo hru trh s předměty prostřednictvím kanálů, jako je Discord, kde tato chyba rychle zničila již existující cenovou stabilitu na trhu. Jedna transakce, která se uskutečnila před vypnutím obchodování, ukazuje, že byla prodána kuše za směšnou sumu 30 miliard zlatých. Protože jsou hráči volně oprávněni nabízet mimořádné množství zlata za předměty (protože se v obchodu nic neztratí), mnoho hráčů, kteří chtějí uskutečnit legální transakce, je vyřazeno ze hry.

Blizzard na to reagoval úplným zastavením obchodování, zatímco provádí vyšetřování, a na svých fórech uvedl, že plánuje banovat hráče, které najde v souvislosti s pokusem replikovat tuto chybu. V upřesnění na subredditu hry Diablo IV Blizzard také uvedl, že nezasáhne proti hráčům, kteří nevědomky obchodují s těmi, kteří využívají tohoto podvodu, což komunita otevřeně přivítala.

Tento druh zneužití existuje jen proto, že Diablo IV opustilo oficiální obchodní základy nalezené v raných letech Diablo III a jeho aukčním domě. S možností obchodování hráčů je přítomnost podvodných transakcí značně rozšířena, když obchodování existuje pouze na základě důvěry mezi cizinci. Diablo IV se pohybuje na hranici mezi dobrodružstvím pro jednoho hráče a hrou s dlouhodobým provozem, přičemž Blizzard navrhuje obsah tak, aby hráče angažoval po měsíce. Proto je důležité, aby chránil rovnováhu zážitku tím, že potlačí podobné chyby.

Diablo IV je k dispozici na konzolích Xbox Series X|S, PS5 a PC. V recenzi Diablo IV na GameSpotu jsme napsali: „Spojení s novým standardem vyprávění v rámci franšízy a pevným základem příběhu pro jakékoliv

Zdroj: https://www.gamespot.com/articles/diablo-4-player-trading-disabled-after-exploit-threatens-to-shatter-economy/1100-6516880/?ftag=CAD-01-10abi2f