Bývalý šéf Blizzardu šokuje návrhem: Dávání dýška vývojářům?

Bývalý šéf Blizzardu šokuje návrhem: Dávání dýška vývojářům?

Bývalý šéf společnosti Blizzard Entertainment, Mike Morhaime, nedávno přišel s návrhem, který může rozvířit vody mezi hráči. Navrhl totiž zavedení funkce spropitného po nákupu, která by umožnila hráčům věnovat 10 nebo 20 dolarů navíc vývojářům speciálních her. Tato myšlenka vyvolala rozruch a Morhaime sám si je vědom toho, že se to většině nebude líbit.

V současné době se platí pevná částka za hru a poté už hráč má přístup ke všem funkcím a obsahu. Nicméně Morhaime si myslí, že by měli hráči mít možnost odměnit tvůrce hry za jejich práci a podporu. Tato forma spropitného by podle něj mohla motivovat vývojáře k tvorbě ještě kvalitnějšího obsahu a zároveň by přispěla ke vzniku lepších herních zážitků pro hráče.

Ačkoliv se názory na tento návrh různí, není pochyb o tom, že by tato funkce mohla změnit způsob, jakým hráči vnímají platby za hry. Zda se tento nápad nakonec prosadí a bude implementován do herního průmyslu, je zatím nejisté.

FAQ:
1. Jak by fungovala funkce spropitného po nákupu?
Funkce by umožnila hráčům věnovat 10 nebo 20 dolarů navíc vývojářům po zakoupení hry.

2. Proč Mike Morhaime navrhl tuto myšlenku?
Morhaime si myslí, že by tato forma spropitného mohla motivovat vývojáře k tvorbě kvalitnějšího obsahu a zlepšit herní zážitek pro hráče.

3. Jaký je zatím ohlas na tento návrh?
Ohlasy na tento návrh jsou různorodé a zatím není jasné, zda se tento koncept nakonec prosadí do praxe.

Zdroj: https://cz.ign.com/baldurs-gate-iii/17635/news/byvaly-sef-blizzardu-navrhuje-aby-hraci-mohli-davat-dyska-vyvojarum-specialnich-her