Chystaná reimaginace hororové série Layers of Fear využívá Unreal Engine 5

Pro všechny fanoušky hororových her máme skvělou zprávu! Minulý měsíc vydalo polské studio Bloober Team 11minutovou ukázku hratelnosti z chystané reimaginace hororové série Layers of Fear. Tato nová verze hry nejen vylepšuje grafiku, ale také přidává nový obsah a mírně mění celkový design. Nyní jsme se dočkali nového traileru, který se zaměřuje na využití Unreal Enginu 5.

Největším lákadlem této nové verze je technologie Lumen – implementace Ray Tracingu v UE5, která může být hardwarově akcelerována, ale funguje také softwarově. Vývojáři z Anshar Studios, kteří vývoj projektu vedou, v tomto ohledu zdůraznili zejména dynamické osvětlení, které je pro hru tohoto žánru naprosto klíčové. Pokud pak RT běží pomocí hardwaru na grafické kartě, můžete se těšit také na lepší stíny a odlesky.

Dále došlo k využití technologie Niagara, která umožňuje pokročilé částicové efekty. Kromě toho tvůrci zmiňují další nejmenované funkce Unreal Enginu 5, které pomohly ve vývoji a optimalizaci této hry. „Ať už hrajete na konzolích nebo na PC, můžete očekávat plynulý 4K HDR zážitek,“ zazní v ukázce.

Zároveň bylo potvrzeno, že PC hráči se mohou těšit na podporu upscalovacích technologií DLSS od Nvidie a XeSS od Intelu. FSR od AMD zatím nebylo zmíněno, nicméně XeSS ve své otevřené DP4a verzi funguje na všech grafických kartách a jak se nedávno ukázalo v Cyberpunku 2077, dokáže být i lepší než FSR.

Layers of Fear vyjde na PC, PlayStation 5 a Xbox Series X|S. Přesné datum vydání stále neznáme, ale hra by měla být k dispozici v průběhu června. Velmi pravděpodobně tak půjde o vůbec první velký titul poháněný Unreal Enginem 5, pokud nepočítáme Fortnite.