Dead by Daylight – Návrat k původnímu systému léčení po negativní zpětné vazbě

Dead by Daylight, multiplayerová survival hororová hra, nedávno experimentovala s novým systémem léčení. Vývojářské studio Behaviour Interactive zpomalilo regeneraci zdraví z 16 na 24 sekund, avšak po obdržení negativních ohlasů se vrátilo k původnímu systému.

Behaviour Interactive se domnívalo, že současný systém léčení dává přeživším příliš velkou výhodu. Komunita Dead By Daylight však s touto změnou nesouhlasila. Vývojáři zaznamenali dominový efekt této změny na další části hry.

Studio nakonec upravilo systém léčení na základě ohlasů a zaměřilo se na Med-Kity. Mezi změny patří omezení počtu nabití Med-Kitu, poskytnutí bonusů k rychlosti léčení Med-Kitů a zpomalení samoléčení o 33 %. Hráči mohou očekávat i změny v postavě Hillbilly, úpravy různých perků a změny v mapě Autohaven Wreckers. O chystaném filmu Dead by Daylight nebyla uvedena žádná informace.

Proč se změnil systém léčení v Dead by Daylight?

Behaviour Interactive chtělo omezit přeživším rychlé léčení, které zvyšovalo jejich výhodu, ale po negativní zpětné vazbě se vrátilo k původnímu systému.

Jaké změny byly provedeny na Med-Kitech?

Omezení počtu nabití Med-Kitu, bonusy k rychlosti léčení Med-Kitů při léčení ostatních přeživších a zpomalení samoléčení o 33 %.

Jaké další změny očekáváme ve hře?

Změny v postavě Hillbilly, úpravy různých perků a změny v mapě Autohaven Wreckers.