Diablo IV přináší revoluci s ray tracingem a DLSS 3 ve spolupráci s Nvidií

Společnosti Blizzard a Nvidia spojily své síly, aby hráčům přinesly zásadní aktualizaci pro hru Diablo IV. Nejnovější update 1.3.5 není jen obyčejnou opravou chyb, ale klíčově zavádí podporu ray tracingu na PC i konzolích. Tato technologie, dlouho očekávaná fanoušky, nabízí realističtější osvětlení a stínování ve hře, což dramaticky zvyšuje vizuální zážitek.

Majitelé PlayStation 5 a Xbox Series X/S mají nyní možnost vychutnat si tyto vizuální vylepšení, ale musí v nastavení grafiky aktivovat funkci Enhanced Visuals. Toto nastavení sice omezuje hru na 30 FPS (snímků za sekundu), ale zároveň poskytuje výrazně lepší vizuální efekty díky ray tracingu.

Na straně PC hráčů přináší aktualizace vyšší hardwarové nároky. To je cena za využití pokročilého osvětlení a stínování, které ray tracing přináší. Nicméně, díky integraci technologie DLSS 3 od Nvidie, mohou hráči na PC očekávat lepší framerate, což je klíčové pro hladký herní zážitek i při aktivovaném ray tracingu.

Diablo IV je dostupné pro širokou paletu platforem včetně PC, PlayStation 4, PlayStation 5, Xbox One a Xbox Series X/S, což umožňuje hráčům po celém světě vychutnat si hru na jejich preferovaných zařízeních.

Tato aktualizace je jasným důkazem, že Blizzard a Nvidia pracují na poskytování nejlepší možné zkušenosti hráčům, zdokonalují grafiku a celkový vizuální dojem z hry. Je to velký krok vpřed pro herní průmysl a fanoušci Diablo IV se mají na co těšit.