Hra Dead Cells: Uspěch Roguelaitu a Metroidvanie

Hra Dead Cells, která se zrodila z talentu vývojářského studia Motion Twin, představila svůj jedinečný mix roguelaitu a metroidvanie v předběžném přístupu v roce 2017. Díky své kvalitě si rychle našla své publikum. Od svého uvedení na trh zaznamenala hra mimořádný úspěch, který byl podpořen vynikající a hlavně bezplatnou podporou po celou dobu předběžného přístupu.

V poslední době jsme byli svědky vydání skvělého DLC Castlevania a aktuální vývojář, Evil Empire, neztrácí dech. Tato vývojářská skupina nedávno oznámila, že prodeje hry Dead Cells překročily 10 milionů kopií – významný milník pro jakýkoliv nezávislý titul. Tento úspěch není jen o PC hráčích, hra byla také portována na konzole a mobilní zařízení.

Evil Empire po úspěchu hry Dead Cells začalo zkoumat, jakým směrem se bude titul ubírat,“ stojí v tiskové zprávě. „Od převzetí živého provozování hry Dead Cells v roce 2019, studio úspěšně realizovalo řadu aktualizací a rozšíření a nyní experimentuje s nápady na budoucí aktualizace.“

Evil Empire můžeme chápat jako „spin-off“ studio, kde působí bývalí členové vývojářského týmu Motion Twin. Tito lidé převzali hru do svých rukou v roce 2019 a nadále na ní pracují. Motion Twin je zatím zaměstnané prací na další neoznámené hře.

Podle generálního ředitele společnosti Evil Empire, Stevea Filbyho, je „Dead Cells zde, aby zůstala“ a plánuje se další obsah alespoň do konce roku 2024.