Nadcházející indie střílečka Sulfur: Revoluce v roguelike žánru

V inovativní indie hře Sulfur se hráči chopí role kněze vyzbrojeného mluvícím amuletem, jenž se vydává na pomstychtivé tažení proti labyrintu plnému příšer, skřetů, ghúlů a dalších zlosynů. Tato hra je fascinující směsicí cel-shaded grafiky, tradičních stříleček a roguelike prvků s příchutí plošinovek, což přidává na její unikátnosti.

Jednou z hlavních předností Sulfur je její netradiční přístup k roguelike žánru. Na rozdíl od klasických „do smrti“ roguelike her, Sulfur nabízí taktéž elementy extraction shooteru. Cílem je přerušit každý běh hry těsně před vyčerpáním zdraví a munice, aby hráči mohli zachovat co nejvíce kořisti pro nákupy v obchodech a doplnění zásob mezi hrami.

Původně jsem byl k tomuto aspektu skeptický, ale po vyzkoušení dema jsem pochopil, že je to zajímavější, než jsem si myslel. Schovávání přebytečných molotovových koktejlů rychle získalo smysl – jít do nové hry s tlačítkem „oh crap“, které jste si zachovali z předchozího běhu, přináší uspokojení.