Obsidian se přeorientovali z multiplayeru na sólo hru kvůli hledání vlastní identity.

Obsidian se přeorientovali z multiplayeru na sólo hru kvůli hledání vlastní identity.

Vývojářské studio Obsidian Entertainment nedávno odhalilo, že jejich nadcházející hra Avowed měla původně být hrou pro více hráčů. Nicméně, tým rychle zjistil, že se jim nedaří dát dohromady správné prvky a zážitek, který chtějí hráčům představit.

„No estábamos centrados en las cosas en las que somos mejores,“ řekl v rozhovoru s IGN Adam Brennecke, výkonný producent hry Avowed. Tým se rozhodl zaměřit na své největší síly a přeměnit hru na jednohráčský zážitek.

Odhalení, že Avowed měla být původně multiplayerovou hrou, přišlo jako překvapení pro fanoušky studia Obsidian. Mnoho z nich bylo zvědavých, jak by se studio vypořádalo s vytvořením rozsáhlého a dynamického online světa. Nicméně, tým dospěl k závěru, že jejich síla spočívá právě v příbězích a jedinečném prostředí.

Nyní se studio soustředí na to, aby Avowed byla napínavá a hluboká RPG hra s epickým příběhem zasazeným do světa Eora. Tým doufá, že hráči budou mít možnost prozkoumat bohatý a detailně vytvořený svět, ve kterém se budou odehrávat jejich dobrodružství.

FAQ:

1. Proč Obsidian změnilo Avowed na jednohráčskou hru?

Obsidian se rozhodlo zaměřit na své nejlepší dovednosti a vytvořit tak zážitek, který hráči ocení. Multiplayerový zážitek nefungoval tak, jak si představovali.

2. Jaké je téma a příběh hry Avowed?

Avowed je RPG hra zasazená do světa Eora, která se zaměřuje na napínavý příběh. Hráči budou moci prozkoumat bohatý svět a zažít epické dobrodružství.

Článek je dostupný zde: [odkaz na článek]

Zdroj: https://es.ign.com/avowed/193165/news/avowed-iba-a-ser-originalmente-un-juego-multijugador