Pojďme se podívat na porovnání technologií DLAA, TAA a DLSS v Elder Scrolls Online

Koukněte se z blízká na video a poznejte rozdíly těchto technologií. Bohuže někdy se nám zdá, že rozdíl není až tak velký a v případě DLAA oproti TAA se nám zdá, že dostanete menší FPS, ale nikterak velký rozdíl oproti klasické TAA.

Již minulý týden firma Nvidia představila DLAA (vyhlazování za pomocí strojového učení). Technologie je založena na podobné myšlence jako DLSS, avšak v tomto případě nejde o zlepšení výkonu. DLAA využívá AI k upscale obrazové kvality bez toho, aniž by jste si povšimli hran textur a to vše v nativním rozlišení. DLSS funguje jinak a to, že hra běží na nižším rozlišení a upscaling dělá potichu tak, že si toho nikdo nevšimne. U DLSS však získáte vyšší FPS a to platí i u TAA.

Větší rozdíl mezi DLAA a TAA je ve chvíli, kdy na videu hrdina chodí a jde po schodech. Je ale otázkou, jestli to za ztrátu cca 8% FPS stojí. DLSS vám alespoň FPS přidá.