Rematch startuje bez crossplay, Sloclap slibuje opravu a hra zaznamenává úspěch

Rematch, nová 5v5 fotbalová hra od vývojářů Sloclap, se se svým plným vydáním objevila na trhu bez očekávané funkce crossplay, což vyvolalo smíšené reakce komunity. Přesto hra na Steamu zaznamenala vysokou konkomitantní hráčskou základnu, čímž potvrzuje, že zájem o inovativní sportovní tituly přetrvává i přes technické překážky.

Sloclap původně plánoval, že crossplay umožní propojení hráčů na různých platformách od prvního dne spuštění, což se však ukázalo nemožné kvůli neočekávaným technickým komplikacím. Tým přiznal, že se sice podařilo vytvořit základní prototyp fungujícího crossplay, ale implementace potřebných rozhraní, ladění a certifikace pro konzole zabrala více času, než bylo možné zvládnout do vydání. V prohlášení Sloclap uvedl, že se mělo komunikovat dříve, než se odhalilo, že funkce nebude k dispozici, a omluvil se hráčům za zpoždění informace, jež mohlo způsobit frustraci.

Prioritou týmu je nyní řešení výkonových problémů, na které si někteří hráči stěžují: lag, stutter, poklesy snímkové frekvence, problémy se synchronizací server-klient, pády hry, zamrzání a zablokování menu. Sloclap deklaruje, že se zaměří nejdříve na stabilitu a plynulost zážitku, teprve poté se plně přeorientuje na vývoj a doladění crossplay rozhraní. Kromě toho jsou v plánu dlouhodobější vylepšení, jako jsou nové herní mechaniky, podpora turnajů, žebříčky pro elitní hráče, tvorba klubů, rychlé herní režimy a AI boti pro trénink.