Remnant 2 DLC: Probuzený Král – Nový Rozměr Kooperativního Hraní

Z prvního DLC pro Remnant 2, The Awakened King, jsem docela nadšený. Kromě toho, že do jedné z mých nejoblíbenějších her roku 2023 přidá celou novou oblast – což je velmi ceněné vylepšení, protože je stavěná na to, aby se dala hrát vícekrát -, přidá také nový archetyp, šperky měnící stavbu a ještě více zbraní, se kterými si budu moci pohrát.

A co víc, pokud hru hrajete s kamarádem, bude se k vám moci připojit na projížďku bez ohledu na to, zda DLC vlastní, nebo ne, jak včera potvrdil oficiální twitterový účet Remnant 2. Jsou tu však jisté výhrady. I když můžete dostávat předměty, na cokoli, co je specifické pro DLC, se bude prášit v taškách, dokud si to nekoupíte. Stále však budete dostávat všechny výchozí zdroje hry, takže z toho nic nemáte. To je skutečně docela elegantní, i když když o tom přemýšlím, nejsem si jistý, jestli to šlo udělat i jinak. Remnant 2 funguje tak, že při jakémkoli hraní do sebe naskládá procedurálně uspořádané, ručně vytvořené oblasti, podobně jako náhodný megadungeon v ARPG. The Awakened King se odehrává ve světě Losomn, ale při každém hraní musíte jednou projít každý svět. Pokud DLC tuto tradici neporuší, bude nová zóna pravděpodobně jen dalším biomem, na který můžete na svých cestách narazit.

Tím vším chci říct, že pokud jeden hráč DLC má a druhý ne, zablokování druhého hráče v plnění obsahu DLC by také uzavřelo tento kooperativní běh. „Promiň, Jeffe, ale odrolovali jsme úroveň DLC, musíš vydržet, zatímco já strávím pár hodin uspáváním Probuzeného krále. Všechno ti řeknu, až se vrátím.“

Přesto je to, co se týče kompromisů, velmi velkorysé. Obzvlášť se mi líbí, že stále dostáváte kořist – a i když naplnění vašich pytlů kořistí, kterou nemůžete použít, zatímco si váš partner ve spolupráci hraje se svými novými hračkami, je naprosto jistým druhem marketingové strategie, je to nakonec výhra pro všechny. Probuzený král dorazí na trh 14. listopadu.