„Šéf Take-Two hovoří o kompatibilitě s novou generací a Nintendo Switch“

"Šéf Take-Two hovoří o kompatibilitě s novou generací a Nintendo Switch"

V dnešní době je herní průmysl ohromným fenoménem a stále se rozšiřuje. S nástupem nové generace herních konzolí se samozřejmě objevují otázky týkající se zpětné kompatibility s předešlými modely. Jedním z významných hráčů na trhu je společnost Take-Two Interactive Software, která je známá díky svému CEO Straussovi Zelnickovi a jeho názorům na tento téma.

V nedávném rozhovoru se Zelnick vyjádřil k otázce, jaký význam má pro něj konzole Nintendo Switch. Je skutečně zaujatým hráčem a velkým fanouškem této konzole? Jeho odpověď na tuto otázku však zůstává trochu nejasná. Prohlásil, že Nintendo Switch je pro něj terenem pantanosem. Co to vlastně znamená?

Pod tímto výrazem lze chápat různé věci. Zelnick se pravděpodobně chce vyhnout přímé odpovědi a nechce se zavazovat k jednomu konkrétnímu stanovisku. Jednou z možností je, že společnost Take-Two nechce upřednostňovat konkrétní herní platformu a chce zůstat neutrální. Může to být také narážka na to, že Nintendo Switch má svá specifická omezení a společnost Take-Two je ještě nevyužila svými hrami.

Výroba her s přihlédnutím k zpětné kompatibilitě je velká výzva pro vývojáře. Ne všechny hry lze lehce přizpůsobit na novou generaci konzolí. Společnosti se často musí rozhodnout, zda se zaměří na nová a vylepšená rozhraní a funkce nebo na zpětnou kompatibilitu s předchozími modely. Každá možnost má své výhody a nevýhody.

Nyní si položme několik nejčastějších otázek:

1. Jaký je význam zpětné kompatibility pro hráče?

Zpětná kompatibilita umožňuje hráčům hrát své oblíbené hry i na nových konzolích. Nemusí si kupovat nové verze her nebo si udržovat staré konzole jen kvůli tomu, aby je mohli hrát. Zpětná kompatibilita tak přináší pohodlí a úsporu peněz.

2. Jak to vidí společnost Take-Two Interactive Software?

Zatímco mnoho herních vývojářů a vydavatelů se snaží co nejlépe využít zpětnou kompatibilitu, Take-Two Interactive Software zůstává v této otázce trochu vlažný. Je možné, že se rozhodli zaměřit spíše na novou generaci her a vylepšené funkce.

3. Co to znamená pro budoucnost herního průmyslu?

Zpětná kompatibilita je jedním z faktorů, který ovlivňuje výběr konzole hráči. Pokud si hráči mohou hrát své oblíbené hry i na nových konzolích, mají tendenci preferovat značky, které nabízejí tuto možnost. To mů

Zdroj: https://es.ign.com/grand-theft-auto-v/193133/news/el-ceo-de-take-two-dice-que-la-retrocompatibilidad-es-un-plus-pero-no-cree-que-sea-obligatoria