Šéf Take-Two zdůrazňuje “hledání dokonalosti” jako důvod zpoždění GTA 6

Společnost Take-Two Interactive opět upoutala pozornost vyjádřením svého generálního ředitele Strausse Zelnicka, který již tradičně přistupuje k vývoji GTA 6 s filozofickou noblesou. Zelnick v nedávném rozhovoru pro IGN uvedl, že i malé navýšení času navíc umožňuje studiu Rockstar Games dotáhnout hru k podobě, která odpovídá jejich kreativní vizi, a to bez kompromisů při dodatečné kontrole kvality.

„Jak se blížíme ke konci vývoje titulu, jehož cílem je dokonalost, jasně vidíme potřeby dalšího doladění,“ vysvětlil Zelnick. „V tomto případě jsme měli příležitost s malým navýšením času zajistit, že Rockstar dosáhne své tvůrčí vize bez omezení. Samozřejmě jsem tento přístup podpořil.“

I přes to, že jakékoli zpoždění herního projektu je bolestivé, Zelnick zdůrazňuje, že prioritou je podpora vývojářských týmů v jejich „hledání dokonalosti“. Jak poznamenává, tento přístup není nový – o úsilí o nejvyšší standardy hovoří neustále již od loňského února, a dokonce i v květnu tohoto roku přiznával, že dokonalost je těžko měřitelná, a přesto věří v dodržení slíbeného plánu vydání.

Možná si můžete pohrát s představami o čistém, vizuálně ohromujícím světě San Andreas podávaném s absolutní precizností, kterou slibuje právě tento důkladný přístup. Pokud vše půjde podle Zelnickových představ, GTA 6 překoná veškerá očekávání – a bude stát za čekání.