Spuštění Cities: Skylines 2 – Nový Horizont Hraní

Spuštění projektu Cities: Skylines 2 je jako přestřižení pásky na šestiproudé štěrkové dálnici: obrovské a drsné zároveň. Ačkoli hra nabídla lepší základní zážitek než její předchůdce, problémy s výkonem byly tak závažné, že Colossal Order na ně upozorňoval ještě před vydáním. Navíc některé očekávané základní funkce byly buď nedokončené, nebo chyběly.

Jednou z nejžádanějších funkcí pro Cities: Skylines 2 jsou modifikační nástroje. Skylines je hra, se kterou si hráči rádi hrají a tvoří. Dobrá zpráva je, že tyto nástroje se chystají. Špatná zpráva je, že jejich zavedení pravděpodobně potrvá několik měsíců.

V nejnovějším blogu „Word of the week“ generální ředitelka Colossal Order, Mariina Hallikainen, představila plány studia na implementaci modifikací do hry. Podle ní „Editor v současné době obsahuje pouze mapy a podporu pro modifikaci kódu.“. Hallikainen dodala, že studio bude nástroje pro modifikaci doplňovat po celou dobu existence hry.