Tvůrci Thief a System Shock představují nový roguelite spojující FPS a strategii

Tvůrci Thief a System Shock představují nový roguelite spojující FPS a strategii

Nová hra Wild Bastards slibuje nadějnou kombinaci žánrů – roguelite, FPS a strategie. Tato směska nabízí hráčům krátké a intenzivní střetnutí s prvky immersive sim hry, doplněné o možnost dlouhodobého plánování strategie. Barvitý sci-fi svět a odvážná paleta barev podtrhují originalitu této novinky, která čerpá inspiraci z klasických her jako Thief, BioShock nebo System Shock 2.

Na letošním GDC jsme měli možnost hovořit s ředitelem zvuku hry, Ryanem Rothem, o tom, jak se jim podařilo propojit prvky immersive sim her do něčeho zcela nového. Projekt Wild Bastards slibuje zajímavou herní zkušenost spojením akce, strategie a originálního designu.

Ryan Roth podotkl, že klíčové prvky z těchto klasických her jsou pečlivě přeneseny do nového projektu, aby hráči zažili svět plný nečekaných zvratů a nástrah. Doporučuje sledovat vývoj Wild Bastards, který slibuje inovativní herní mechaniky a osvěžující zážitek.

Více informací o hře Wild Bastards a dalších zajímavých hrách můžete najít na stránkách PCGamesN. Pokud vás zajímají nejlepší roguelike hry, strategické tituly či first-person shootery, neváhejte se podívat na jejich seznamy doporučených her.

Na závěr se podívejme na tři nejčastější dotazy týkající se Wild Bastards:

– Bude hra dostupná na všech platformách?
– Jaké herní módy budou k dispozici?
– Bude možné hrát multiplayer nebo pouze singleplayer?

Sledujte novinky ohledně Wild Bastards a připravte se na novou zajímavou herní výzvu spojující akci, strategii a inovativní herní design. Hra slibuje skvělou kombinaci herních prvků, které potěší fanoušky immersive sim her i nové hráče hledající nový a originální zážitek.

Zdroj: https://www.pcgamesn.com/wild-bastards/gdc-interview