„Naoki Yoshida a Hiroshi Takai prozrazují vytváření Ifrita v novém dílu Final Fantasy XVI!“

"Naoki Yoshida a Hiroshi Takai prozrazují vytváření Ifrita v novém dílu Final Fantasy XVI!"

Audio Logs se vrací s dalším oku otevírajícím dílem! Tento pořad ze stanice GameSpot je místem, kde tvůrci her, které milujete, vyprávějí dosud neslyšené příběhy o tom, jak byly vytvořeny. Tentokrát se k nám připojí producent Square Enix Naoki Yoshida a režisér Hiroshi Takai, kteří nám povyprávějí, jak vznikal ohnivý Eikon Ifrit.

V tomto díle duo diskutuje o tom, jak Ifrit začínal s ne příliš cool původem, oděný v nenápadném kůži, a pak pokračuje v popisu toho, jak se koncept Eikona vyvíjel a nakonec vyústil v obrovské, přesvědčivé bitvy, které tak milujeme. Navíc Yoshida hovoří o tom, jak myšlenka proměnit postavy ve hře Final Fantasy XVI v Eikony byla inspirována návštěvou přeplněného Tokyo Game Show.

V recenzi Final Fantasy XVI na GameSpotu, kterou napsal Michael Higham, dostala hra hodnocení 9/10. Higham píše: „Když jsem viděl FFXVI od začátku do konce, byl jsem rád, že ji mohu zařadit mezi svoje výběrové oblíbené díly série. Je povzbudivé vidět, že tento odvážný přístup k příběhu i hratelnosti je nyní součástí tohoto odkazu, rozšiřuje definici toho, čím může hlavní díl být. Možná v některých ohledech zaostává, ale měla by být oslavována za své nejúžasnější momenty a postavy, které je reprezentují. FFXVI se daří a zaslouží si své místo v pantheonu Final Fantasy jako jeden z velkých dílů, a to na vlastních podmínkách.“

FAQ:

1. Kdo jsou hosté v tomto díle Audio Logs?

– Hosty jsou Naoki Yoshida a Hiroshi Takai, producent a režisér hry Final Fantasy XVI.

2. O čem diskutují v tomto díle Audio Logs?

– V tomto díle diskutují o tvorbě postavy Eikon Ifrit ve hře Final Fantasy XVI.

Článek:

Naoki Yoshida a Hiroshi Takai, producent a režisér hry Final Fantasy XVI, připojili do pořadu Audio Logs, kde nám povyprávěli neznámé příběhy o tom, jak vytvořili ohnivého Eikona Ifrita. Překvapivě se ukázalo, že Ifrit měl skromný začátek v nepříliš okouzlující kůži, ale postupem času se jeho podoba i koncept Eikona vyvinul a přinesl nám ohromující bitvy, které milujeme.

Yoshida prozradil, že inspirací pro přeměnu postav ve hře na Eikony byla plná návštěva Tokyo Game Show. Tato myšlenka nakonec rozšířila definici toho, co může hlavní díl série Final Fantasy být.

Michael Higham v recenzi na GameSpotu udělil hře Final Fantasy XVI vysoké hodnocení 9/10. Podle něj se FFXVI řadí mezi jeho oblíbené díly série a zaslouží si své místo mezi velkými díly Final Fantasy. Ačkoli hra

Zdroj: https://www.gamespot.com/articles/final-fantasy-16-devs-explain-how-eikons-were-made-audio-logs/1100-6516894/?ftag=CAD-01-10abi2f