Overwatch 2: Kritika na nedostatek památných kosmetických předmětů pro Sojourn

Sojournova absence památných kosmetických předmětů ve hře Overwatch 2

V průběhu vývoje hry Overwatch 2 jsme byli svědky mnoha zajímavých přídavků nových hrdinů. Postava Lifeweaver dostává další várku vylepšení, aby se snad stala konkurenceschopnou i na vysoké úrovni hraní, zatímco Kiriko a Ramattra od svého debutu vynikly. Junker Queen jsme viděli na mnoha místech a vždy byla zábavná k hrání, zatímco Sojourn byla po několik měsíců nefunkční. I když se po různých úpravách jejích schopností stala méně přemrštěnou, je tu další kritika na adresu této postavy se zaměřením na poškození (Damage), kterou Blizzard teprve začíná řešit: Sojournova absenci památných kosmetických předmětů.

V herním světě Overwatch jsou kosmetické předměty nedílnou součástí. Od jednoduchých barevných variant kostýmů až po exkluzivní legedární (mythické) předměty, hráči mají možnost své postavy upravit podle svého vkusu. To však neplatí pro Sojourn, kterou Blizzard zatím opomíjí ve smyslu zajímavých kosmetických předmětů.

Nedostatek kosmetických předmětů pro Sojourn se stal diskusním tématem na internetových fórech a sociálních sítích. Hráči upozorňují na to, že Sojourn je jednou z nejnovějších postav v Overwatchi a že je proto neprávem omezována v nabídce kosmetických předmětů. Hlavní kritikou je absence ikonického légendárního kostýmu, který by hrdinu mohl opravdu vytáhnout z davu.

Blizzard si nyní začíná této odstraněné negativní zpětné vazby všímat. Na svém oficiálním fóru odpověděli na příspěvek hráče, který se dotazoval na plány ohledně kosmetických předmětů pro Sojourn. Zástupce Blizzardu potvrdil, že tým pracuje na nových kosmetických předmětech pro Sojourn a chce hráčům přinést více možností výběru. Přesné detaily však zatím nebyly sděleny.

Zda se Blizzardovi podaří napravit Sojournovu nedostatečnou nabídku kosmetických předmětů a získat zpět přízeň hráčů, zbývá uvidět. V každém případě je důležité, aby vývojáři naslouchali komunitě a snažili se reagovat na její zpětnou vazbu.

FAQ:

Q: Jaké jsou stížnosti hráčů na Sojourn a její kosmetické předměty?

A: Hráči upozorňují na nedostatek zajímavých kosmetických předmětů pro Sojourn, zejména ikonického légendárního kostýmu.