Skull and Bones recenze – vykoupení chybějícího pirátského hry po 11 letech

Skull and Bones recenze – vykoupení chybějícího pirátského hry po 11 letech

Skull and Bones – recenze: Zklamání po 11 letech vývoje

Ubisoftovo Skull and Bones se připravovalo 11 let. Podle zpráv mělo původně sloužit jako expanze ke slavnému Assassin’s Creed: Black Flag, ale postupně se proměnilo v MMO a nakonec se vyvinulo ve hru s vícehráčskou akcí, jakou známe dnes. Je správné říci, že takto dlouhý vývoj zřídka bývá dobrým znamením. Přesto jsem doufal, že toto bude moje vysněné plavby po moři. Představoval jsem si, že budu objevovat sedm moří, setkávat se a naverbuji zapamatovatelné členy posádky, možná dokonce se budu účastnit pirátské politiky a budu se zapojen do této doby. Bohužel, výsledek všech těchto úsilí je frustrující a často nudná pláňovací hra, která je zbavena osobnosti. Když jsem dosáhl konečného cíle, zapomněl jsem, že jsem měl být ve skutečnosti pirát.

Článek pokračuje recenzí hry a můžete si jej přečíst na odkaze v závěru.

Dále na stránkách PCGAMESN najdete také další články o nejlepších pirátských hrách, vydání Skull and Bones a systémové požadavky na hru.

– FAQ:
1. Jak dlouho trval vývoj hry Skull and Bones?
2. Jaká byla původní koncepce hry?
3. Proč je hra považována za nudnou a zbavenou osobnosti?

Tímto článkem jsem se snažil zvýraznit klíčová slova, jako je Skull and Bones, recenze, pirate game, Ubisoft, Assassin’s Creed, MMO, multiplayer akční hra a vývoj.

Zdroj: https://www.pcgamesn.com/skull-and-bones/review